Νίκη Ανδρεάδου: «Διεκδικούμε μια νέα συγκοινωνιακή καθημερινότητα για τον Δήμο Λαγκαδά – αισιοδοξώ για θετικά αποτελέσματα» – Συνάντηση με την Πρόεδρο του ΟΣΕΘ Περισσότερα
Στον ΟΑΣΘ θα υπαχθεί το σύνολο της αστικής συγκοινωνίας στο Δήμο Λαγκαδά -Περισσότερα δρομολόγια και φτηνότερο εισιτήριο για τους κατοίκους των περιοχών Βερτίσκου, Καλλινδοίων, Σοχού Περισσότερα