Με απόφαση Δημάρχου Λαγκαδά Ιωάννη Ταχματζίδη ορίζονται οι κατωτέρω δημοτικοί συμβούλοι της πλειοψηφίας ως Αντιδήμαρχοι του Δήμου Λαγκαδά, με θητεία από 02-09-2020 και έως την 01-09-2021, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει τις αρμοδιότητες ως εξής :
– την ευθύνη και εποπτεία σε όλα τα θέματα της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου, όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 16, του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
Ειδικότερα:
– την εξουσιοδότηση υπογραφής των εγγράφων, που σχετίζονται με τη λειτουργία της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου.
-την ευθύνη και εποπτεία σε όλα τα θέματα των Δημοτικών Ενοτήτων Ασσήρου, Βερτίσκου, Καλλινδοίων Κορώνειας, Λαχανά και Σοχού, όπως αυτά περιγράφονται στα άρθρα 20 έως 25 αντίστοιχα του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
-την εξουσιοδότηση υπογραφής των εγγράφων, που σχετίζονται με τη λειτουργία των ανωτέρω Υπηρεσιών
– την ευθύνη και εποπτεία σε όλα τα θέματα της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Αθλητισμού και Τουρισμού του Δήμου, όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 14 (Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού) και 12 (Αρμοδιότητες σε θέματα Τουρισμού), αντίστοιχα του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
– την εξουσιοδότηση υπογραφής των εγγράφων, που σχετίζονται με τη λειτουργία των ανωτέρω Υπηρεσιών.
– την ευθύνη και εποπτεία σε όλα τα θέματα Πολιτικής Προστασίας όπως περιγράφονται στο άρθρο 17 παράγραφος β του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου
– την εξουσιοδότηση υπογραφής των εγγράφων, που σχετίζονται με τη λειτουργία της ανωτέρω Υπηρεσίας.
– την ευθύνη και εποπτεία σε όλα τα θέματα του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου, όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 12 του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου, καθώς και την αρμοδιότητα του άρθρου 17 του Ν. 4056/2012 (52 Α’), σχετικά με τη διαχείριση ανεπιτήρητων παραγωγικών ζώων.
– την εξουσιοδότηση υπογραφής των εγγράφων, που σχετίζονται με τη λειτουργία των ανωτέρω Υπηρεσιών.
– την ευθύνη και εποπτεία σε όλα τα θέματα της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών (εκτός του Τμήματος Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας) και της Διεύθυνσης Πολεοδομίας (Υ.ΔΟΜ) του Δήμου, όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 17 και στο άρθρο 18, αντίστοιχα, του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
– την εξουσιοδότηση υπογραφής των εγγράφων, που σχετίζονται με τη λειτουργία των ανωτέρω Υπηρεσιών.
Β. Ως προς τον κ. Δοϊρανλή Πέτρο του Κωνσταντίνου, άμισθο Αντιδήμαρχο, εξακολουθεί να ισχύει η υπ΄αρ. 83/4054/10-02-2020 (ΑΔΑ: ΨΚΛΝΩΛΛ-ΦΟΥ) Απόφαση Δημάρχου με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
– την ευθύνη και εποπτεία σε όλα τα θέματα της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 13 του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου, εκτός του Τμήματος Συντήρησης Πρασίνου.
– την εξουσιοδότηση υπογραφής των εγγράφων, που σχετίζονται με τη λειτουργία των ανωτέρω Υπηρεσιών.
Γ. Σε όλους τους ανωτέρω Αντιδημάρχους παρέχεται η εξουσιοδότηση για την υπογραφή των γνήσιων φωτοαντιγράφων και για τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.
Δ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
Ε. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Αϊβαζίδης Χαράλαμπος του Αναστασίου.
ΣΤ. Η παρούσα να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα της Θεσσαλονίκης και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Λαγκαδά και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ».
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΛΑΓΚΑΔΑ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΑΧΜΑΤΖΙΔΗΣ